Total Pageviews

Friday, July 22, 2011

Pistol...=)

Hahaha...(ketawa ala sinchan)...korang penah pegang pistol? Bukan pistol air tau..mestilah pistol betul...tak main la pistol air yg adik2 kite maen tu..(dlm nada b'lagak)..haha..b'lagak aku ni kan...mentang2 la aku dpt pegang pistol betul..haha...Korang ADA???...hhehehe

Kalu aku tak p buat fieldwork kat Elite Arms tu..tak merasa la aku nak pegang pistol betul oiii....(kepoh betul minah ni)..kesian kat org2 yg kene melayan kerenah aku, kak zati ngan kakk wanie..hehhee...

Ala2 Charlie's Angel gituuu...hehe..Charlie's Angel versi Malaysia...hehehhe...



Ha! senapang yg kiteorg pegang ni selalunye Pak Guard kat Bank tuu yg selalu guna..selalunye dapat tgk Pak Guard tu pegang je kan..ha! ambik ko..aku plak yg pegang..hahaha..(gaya shinchan ketawa)...


Bersama transformer Elite Arms yg byk b'jasa...


Bakat si pemburu haram...hahhaa..


Amacam??....hehehe...ada berani mau lawan...


Tak ingat nama pistol ni..tp cantik..



Kak Wanie yg malu2 kucing...




Kusyuk buat keje....


Makan petang....




Thanks Elite Arms...


SERONOK!!!....BAAAAAGGGGUUUUSSSSSSS.......!!!!!

1 comment: