Total Pageviews

Friday, January 28, 2011

Sweet 23...^_^

Tanggal 21 Januari 2011 aku, syirah, kak wani ngan Kak Lin di raikan....hahhaa..thanks toKak Sya, Kak Zati, Azie, Sal ngan Mia coz sambut befday kami...Seronok sgt
bila kite di raikan...
Kiteorg sambut besday ni kat Seoul Garden.. Gambar kat sebelah tu la...lame ga
k duk makan2 kat situ
..hampir 3 jam rasenye...



Inilah die org yg di raikan tu...yg tepi sekali tu aku..yg sebelah aku tu syirah...sebelah syirah tu kak Lin..dah nak jd mak org tu...hehehe..sebelah kak Lin tu kak wanie...

Ha!!!...Kek ni kak sya yg belikan kat Italy Kek
yg
hanya blh di dapati di Melaka..hahhaa...sedap...ape ek name kek ni...hurm..American Choc kalu x silap...tgk tu ade name kiteorg kat k
ek tu..hehhee...

Next aku nak cerite pasal antara tiga meja ni..meja mane yg paling kuat makan..hahhaa...jeng..jeng..jeng....

Inilah die group kuat makn yg aku ckp td...korang jgn salah faha
m ek..bukan sume group tu tau...meja yg last sekali yg kat tudung ungu tu...hehe...tu la group nye....Mia, Sal ngan Azie..jgn marah ek korang..tp mmg time tu korang mkan
bnyk kot..meja2 lain sume dah berhenti makn...group korang yg masih steady lg...hahha...


Lepas makn ice-cream yg sed
ap tu... aku ngan Kak Zati p buat ABC sendiri... Ice-cream peach tu mmg sedap...sampai skrang tak blh lupa raseny
e...ok, ska
ng teruskan dgn cite pasal ABC...setelah berkali-kali..akhirnya terhasil la ABC kami...ni die ABC tu.tp kiteorg dah buang separuh kat dalam bowl soup abalon tu coz dah tak larat dah nak makn...Bijak...bijak...hehehe..


Ini group meja aku..Kak Wanie ngan Kak Zati...sempat lg Kak Zati pose ek..Kak Wanie plak dah lapar sgt la tu sampai x sempat nak pose mcm Kak Zati....hehehhe...Kiteorg la juara antara tiga meja tu...coz kiteorg yg habis dulu..hahha..


Meja ke 2 ni meja Kak Sya, Syirah ngan Kak Lin...Meja ni kurang makn...tp mesti korang tau sape yg kuat mkn antara 3 org ni..mesti la Kak Lin..hahhahha...
Gambar kurang jelas la..tp x pe la kan..
Cube tgk meja g no 3 tu..mane x aku kate dieorg kuat mak
n...tgk gelagat dieorg tu...hehhee...


Yg ni plak Kak Sya...Kak Sya la manager birthday party untuk hari tu...hehhehe...Comel kan...heheh...Manager yg sporting..hehhee...Ok yg bawah ni plak Kak Lin...



Inilah die Kak Lin...Perancang yg suh besday2 gurl pakai baju hijau....cuma Kak Lin x blh la nak kite panggil die besday gurl coz die dah nak jd mak org dah tu...hehhee...



Hurm..seronok sgt2 hari tu...in memory..macm2 gelagat yg aku dapat tgk..hehhee..Lastly nak say thank u kat you allz yg meraikan hari jadi kami berempat...Lain kali blh buat lg...Next blog untuk besday Kak Sya plak bln 3 ni...hehhee...nak tau kiteorg sambut kat mane..we will wait n see....hehehe..





No comments:

Post a Comment