Total Pageviews

Monday, March 14, 2011

Rahsia Bulan Kelahiran

Berikut disenaraikan kajian mengenai bulan dan sikap anda, yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah. Disebabkan alku lahir bulan Januari..so aku post ni je la...hahhaa...

JANUARI

  • Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik.
  • Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik.
  • Rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan.
  • Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur.
  • Bersifat sensitif dan berfikiran mendalam.
  • Pandai mengambil hati orang lain.
  • Pendiam kecuali telah dirangsang.
  • Agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yang sangat tinggi.
  • Mudah mendisiplinkan diri sendiri.
  • Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema.
  • Bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkannya.
  • Cukup sayang pada kanak-kanak.
  • Suka duduk di rumah.
  • Setia pada segala-galanya.
  • Perlu belajar kemahiran bersosial.
  • Sifat cemburu yang sangat tinggi

Comment(wawwawawa....)

1. Tepat sekali..aku ni mmg org yg serius...aku mmg sukar ajar org n suka belajar..

2. Hurm..x pasti..tp betul kot...hhuhuhh..tp x la suka mengutuk org lain...bukan keje aku tu...haha...

3. Ish..tu mmg x dapat di nafikan...aku mmg rajin..hehhehe...

4. Hurm...betul3.aku paling x suka kalu bersepah-sepah ni...tp meja aku ni bersepah plak tp aku kemas blk bukan x kemas pun..kalu kat rumah bersepah..mmg aku dah bising pun....aku akan kemas rumah kasi bersih punya...hahahha...aku mmg suka pd benda yg cntk..ade je bende cntk aku akan beli..tp x pakai pun...terutama baju, tudung...dan bende2 yg cantik la...hehehhe..

5. Hahaha..aku ni mmg sensitif sikit..so, kpd kawan2 ku sume..jage la percakapan anda..hehehe...aku x kisah pun cume jgn terlebih sudah....aku mmg seorg yg berfikiran mendalam..hngga ke skrng ni...aku dgn akak aku tengah merancng untuk buka buss sndr...so watch it out...hehhee..

6. Hurm..mmg pandai ambik hati org lain...terutama sekali my Mom, my Dad, n my siblings....kene la jage hati dieorg...kalu bukan kite sebagai anak, adik n kakak sape lg kan....

7. Pendiam...x kot...aku bnyk ckp la..hehehhe...kalu dah jumpe 1 kepala ni..bak kata Fafau..LAYAN!!!!!...

8. Pemalu kat tempat2 tertentu je...hehhe...kalu dah jumpa geng2 yg 1 kepala...x de dah..daya tumpuan yg tinggi tu x tau la kat mane...hehehe...

9. Tu mmg betul..aku mmg berdisiplin...hehehe...

10. x rase nye..

11. Romantik ke aku ni...???

12. Mmg suka dgn kanak2...dieorg sgt comel..geram nye...

13. x juga kot...aku suka jalan2...hehehe...x suka sgt duk umah...bosan..huhuhu...

14. Aku akan setia pd saty2 perkara shj...

15. Mmg kite perlu bersosial untk meningkat kan daya interaksi kite...

16. Cemburu..aku mmg kuat cemburu...tp cemburu yg masih lg blh dikawal n bertempat...

Kesimpulannya...ade la yg tepat n yg tepat jg kajian ni...but most is it true...ape2 pun.."renung2 kan...n selamat beramal.."hehehe...


No comments:

Post a Comment